Обратная связь

Добавить представителя компании

Добавить представителя компании

Задать вопрос

Вы должны быть авторизованы для публикации. Войдите или зарегистрируйтесь.

Главная / Отзывы / Повна ДУПА, а не сервіс_НІКОЛИ НЕ КУПУЙТЕ

Повна ДУПА, а не сервіс_НІКОЛИ НЕ КУПУЙТЕ


просмотров
Оценка:1

04.09.2018р. я звернулася в магазин «Фокстрот», щодо ремонту придбаного в цьому ж магазині телефону Samsung J7 2017р.
Вже під час звернення повідомили, що треба доплатити, оскільки буде знос (про який ніхто не казав). Суму повідомлять. Розрахувати не можуть.
20.09.2018р. (через два тижні!) прийшло смс повідомлення, що техніка прийнята. Деталі будуть повідомлені і вказано контактний телефон. Який, НЕ ВІДПОВІДАЄ!
11.10.2018р.зателефонував сервіс менеджер і повідомив, що копія ІПН не задовільняє страхову компанію і мені потрібно принести іншу в пункт прийому . (я за кордоном). Нарешті 13.10.2018р. проблему з копією документа вирішено.
Далі я чесно почекала тиждень і почався новий етап в цій історії.
Я телефонувала на гарячу лінію 19.10.2018р., 22.10.2018р., 23.10.2018 і щоразу мені обіцяли передзонити протягом 8 робочих годин.
Сьогодні подзвонили і попросили копію договору СК. При цьому всі документи в ОРИГІНАЛІ я принесла в пункт прийому. Вони зробили копії, які я завіряла підписом.
Підсумок — телефон в ремонті вже майже 2 місяці. Я навіть не знаю на якій стадії ремонт. Мені необхідно знову їхати за кордон. Я без техніки.

Добавить комментарий

Автор публикации

не в сети 4 года

Виталий Босенко

0
Комментарии: 0Публикации: 456Регистрация: 29-12-2018
Товары и услуги
2.5
8 отзывов
просмотров
Монитор

Очень долго диагностировали, в чем проблема с монитором, полторы недели […]

Товары и услуги
4.4
13 отзывов
просмотров
Недоделали

Сдавал в ремонт декодер МистоТВ. Он не включается. Теперь включается, […]

Авторизация
*
*
Регистрация
*
*
*
Генерация пароля