до побачення
Шановна Запталова Анно Володимирівно! Вітаю Вас з призначенням з 24.09.2018 керівником Ів Роше Україна! Думаю, варто звернути увагу на ганебну роботу команди консультантів компанії, оскільки це справляє вкрай негативне враження про роботу компанії.
Я (мій номер клієнта 113999379) за каталогом, який мені надіслали на тему «Дякуємо за Вашу довіру до Ів Роше» зробила замовлення 28.09.2018 з доставкою кур’єром за вказаною мною адресою (доставка здійснювалась неодноразово і без проблем). Проте компанія чомусь на власний розсуд відправила замовлення на ….. відділення Нової пошти. На моє прохання від 02.10.2018 замовлення відправити за доставкою кур’єром за вказаною мною адресою, консультатнт компанії вибачилась і запевнила, що я отримаю своє замовлення. І….. 05.10.2018 компанія повідомила мені, що замовлення відправили мені додому, хоч мова про це взагалі не йшла. Зрештою я сама передзвонила кур’єру Нової пошти і пояснила, що їхати і даремно витрачати час не треба. А «весела» компанія «Ів Роше Україна» зробила винуватою Нову пошту.
Результат: я відмовилась від замовлення, зіпсовано настрій, бо замовлення я готувала для подарунку, я прекрасно «зірвала», прийняла рішення ВІДМОВИТИСЬ ВІД ПОСЛУГ КОМПАНІЇ «ІВ РОШЕ УКРАЇНА», як таких, що діють подібно ШАХРАЯМ, хоч замовляла декілька років продукцію і була задоволена і ЯКІСТЮ, і СЕРВІСОМ.
Шановна АННО ВОЛОДИМИРІВНО! Я бажаю Вам скерувати роботу консультантів таким чином, щоб не втратити тих клієнтів, які ще залишились, а роботою компанії — не задоволена, користуватись послугами — НЕ РЕКОМЕНДУЮ!